1. Cum îmi pot face cont pe LiveTickets?

Pentru a-ți crea cont pe LiveTickets, trebuie sa apeși pe butonul "Creeza-ți cont" din meniul din dreapta-sus. În fereastra care se va deschide te poți conecta rapid cu contul tău de Facebook. Ca alternativă, iți poți crea cont pe bază de adresa de e-mail și o parolă.

2. De ce am nevoie de cont?

Contul este necesar, în primul rând, pentru a putea cumpara bilete.  Iți respectăm intimitatea și iți garantăm că datele tale personale nu vor fi vândute sau transferate sub nicio formă către alte entități. Contul iți este folositor pentru a vizualiza biletele cumpărate, pentru a putea edita numele de pe bilete sau pentru a le putea trimite către alte persoane.

3. Ce pot face dacă am uitat parola?

În cazul în care ai uitat parola, o poți recupera pe adresa de e-mail a contului tău apăsând pe butonul 'Ai uitat parola?' din formularul de login.

4. Cum pot plăti?

Poți plăti online, cu cardul tău de credit sau de debit imediat dupa ce confirmi biletele pe care le dorești. Plata se face în siguranță și este procesată de  SC NETOPIA SRL, prin platforma MobilPay (www.mobilpay.ro).

5. Plata se face in siguranță?

Plata online se face în deplină siguranță, prin MobilPay, platforma de plăți online a SC NETOPIA SRL, utilizând cele mai moderne standarde de securitate PCI DSS. Ca masură de extra securitate, toate operațiunile se desfășoară în sistem 3D Secure, un mediu sigur, certificat VISA și MasterCard, care protejează confidențialitatea datelor.

6. Ce se întâmplă dacă plata eșuează?

Daca plata nu se efectuează cu succes, comanda rămâne valabilă încă 20 minute. După cele 20 minute, comanda  se va anula automat.

7. Cum pot cumpăra bilete?

Din pagina principală, selectezi evenimentul la care dorești să cumperi bilete. O data ajuns pe pagina evenimentului, trebuie să urmezi următorii pași:
 
Pasul 1 - Selecția categoriei de bilete - Primul pas pe care trebuie sa îl faci este să selectezi tipul de bilet  și numărul de bilete dorite.
Pasul 2 - Sumarul plății - Înainte de a face plata vei putea vedea sumarul care conține detaliile legate de numărul biletelor selectate, valoarea serviciului de ticketing,  modalitatea de plată și modalitatea de livrare.
Pasul 3 - Plata biletelor - Ultimul pas este cel plata a biletelor prin metoda de plata selectata. Instructiunile vor fi afisate pe ecran pentru a va ghida. Dupa confirmarea plății vei primi automat e-mail-ul care conține biletele comandate.

8. Ce este taxa de utilizare serviciu?

Taxa de utilizare serviciu este costul utlizării platformei LiveTickets. În funcție de decizia organizatorului, această taxă poate fi inclusa în valoarea biletului sau transferată către client.
 

9. Biletul meu este pe alt nume. Este o problema?

Nu este o problema dacă biletul este pe alt nume. La intrarea în eveniment se va scana codul QR. Daca dorești însă să schimbi numele de pe bilet poți face acest lucru din secțiunea "Biletele mele".

10. Ce este secțiunea 'Biletele mele'?

Este secțiunea contului tău în care poți găsi istoricul biletelor tale, poți edita numele de pe biletele comandate și le poți trimite către alte persoane, prin introducerea adresei de email.

11. Cat este valabilă o comandă?

Din momentul în care ai selectat numărul de bilete dorite, ai la dispoziție 20 minute pentru plată. În caz contrar, comanda se va anula.

12. Cum primesc biletul?

În momentul în care tranzacția a fost efectuată și confirmată, vei primi automat:
- Biletul tău de tip mobileTicket pe adresa de e-mail pe care este creat contul tău (dacă ai ales sa te conectezi cu Facebook adresa de e-mail este cea a contului respectiv).
- Biletul electronic în secțiunea 'Biletele Mele' din meniul website-ului.

13. Cum se face validarea biletului?

ATENȚIE! Pentru a avea acces la eveniment este necesar să prezinți la intrare una din următoarele variante de bilet:

  • biletul electronic - de pe smartphone, îl poți salva în libraria de poze sau  click pe 'Biletele mele' când ești conectat pe www.livetickets.ro
  • biletul printat - de pe e-mail

Validarea biletelor se va face la intrarea  unde are loc evenimentul, prin scanarea codului QR de pe bilet.

14. Ce se întâmplă dacă pierd e-mail-ul cu biletul?

Toate biletele tale sunt disponibile permanent, dupa ce te loghezi, în secțiunea 'Biletele mele' de pe site, accesibile prin meniul din partea dreapta-sus.

15. Pot să-mi printez biletul?

Codul QR al biletului poate fi prezentat pe orice tip de suport, atâta timp cât este identificabil. Iți recomandăm însă să economisești hârtia și să îl prezinți direct de pe telefonul mobil. LiveTickets și-a luat angajamentul de a fi complet eco-friendly și nu folosește bilete de hartie.

16. Răspunsul la întrebarea mea nu se află aici. Ce pot face?

Ne poți trimite întrebările tale pe adresa support@livetickets.ro și îți vom răspunde în maximum 48 de ore.