1. Termeni generali
Flow Concept S.R.L., cu sediul în România, București, sector 3, Strada Istriei, nr. 9, bl. C7, ap. 19, având număr de ordine în Registrul Comerțului J40/12667/2015, cod de înregistrare fiscală RO35132063, denumită mai departe “LiveEvents” deține și administrează rețeaua de vânzare bilete (“Rețeaua LiveEvents”) și Serviciul LiveEvents, o platformă de servicii de intermediere a vânzării de bilete / abonamente / vouchere și alte servicii conexe destinată organizatorilor de evenimente.
Prezentul document cu valoare de contract, este reglementat de prevederile legii contractului la distanță (ordonanta 130 / 31 august 2000) și cea a comerțului electronic (legea 365 / 7 iunie 2002) și definește cadrul în care LiveEvents este de acord să furnizeze servicii către orice persoană care vizitează ori accesează Site-ul sau care dorește să utilizeze în orice mod sau utilizează efectiv Serviciul LiveEvents (denumită în continuare 'Utilizator') și are valoarea unui contract la distanță între LiveEvents și Utilizator, ale cărui date vor fi furnizate prin intermediul formularului de înregistrare Utilizatori din Site, astfel încât utilizarea serviciilor prestate de LiveEvents presupune acceptarea și conformarea Utilizatorului la termenii și condițiile prezentului contract. Politica de Cookies și Politica de Confidențialitate sunt parte integrantă din acest set de Termeni și Condițiilor pentru Utilizatori.
Orice Comandă confirmată de Utilizator, prin bifarea căsuței – "Am citit și am luat la cunoștință Termenii și Condițiile pentru Utilizatori", reprezintă o acceptare necondiționată din partea Utilizatorului a ofertei Flow Concept S.R.L și a termenilor și condițiilor conținute în documentul de mai jos, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Bifarea căsuței reprezintă o semnătură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice nr. 455/2001, având aceeași valoare cu o semnătura olografă. Prin "Comanda" se înțelege cererea adresată către LiveEvents de un Utilizator prin care aceasta din urmă solicită serviciile LiveEvents prin intermediul site-urilor deținute de LiveEvents.
Termenii și condițiile prezentului contract trebuie acceptate înainte de utilizarea serviciilor LiveEvents de pe domeniile sau de pe subdomeniile web, aflate în proprietatea și administrarea LiveEvents. Accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului, a oricărei pagini din acesta și/sau utilizarea Serviciului LiveEvents, precum și a oricărei componente ale acestuia va exprimați acordul explicit și declarați ca ați citit și ați înțeles pe deplin conținutul contractului și constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor pentru Utilizatori și a oricărei prevederi din acestea. Neacceptarea Termenilor și Condițiilor pentru Utilizatori, ori a oricărei prevederi din acestea, atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea Site-ului.
2. Definiții și interpretare
În accepțiunea “Termenilor si Conditiilor pentru Utilizatori” prin următorii termeni se înțelege:
LiveEvents: este denumirea comercială a S.C. Flow Concept SRL., persoana juridica de naționalitate romana, având sediul social în București, sector 3, Strada Istriei, nr. 9, bl. C7, ap. 19, având număr de ordine în Registrul Comerțului J40/12667/2015, cod de înregistrare fiscală 35132063 care deține și administrează Rețeaua LiveEvents și Serviciul LiveEvents.
Site: platforma online găzduită la adresa web www.livetickets.ro / www.livetickets.to/ www.yellowtickets.ro / www.yellowtickets.com si/sau subdomeniile acestora; și/sau la adresa/adresele web aflate în proprietatea Organizatorilor cu care LiveEvents colaborează.
Rețeaua LiveEvents: Rețeaua de distribuție a biletelor / abonamentelor a căror vânzare este intermediată de LiveEvents în numele și pe seama Beneficiarului și include Site-ul și punctele de vânzare fizice, reprezentate prin Parteneri Autorizați, care pot fi modificate de LiveEvents conform propriei sale opțiuni discreționare.
Serviciul LiveEvents: Set de funcționalități și servicii puse la dispoziție de LiveEvents prin intermediul Site-ului. Componentele Serviciilor includ, dar nu se limitează la, platforma software LiveEvents.ro / YellowTickets.ro / YellowTickets.com pentru dispozitive mobile și/sau desktop, site-urile www.livetickets.ro (LiveTickets.ro) / www.livetickets.to (LiveTickets.to) / www.yellowtickets.ro (YellowTickets.ro) / www.yellowtickets.com (YellowTickets.com), aplicațiile mobile de scanare pentru platformele iOS și Android.
Organizator: persoană juridică sau fizică ce organizează evenimente (muzicale, culturale, artistice, sportive, conferințe, expoziții, etc.) si care utilizează Serviciul LiveEvents furnizat de LiveEvents prin intermediul Retelei LiveEvents.
Utilizator: orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care vizitează ori accesează Site-ul sau care dorește să utilizeze în orice mod sau utilizează efectiv Serviciul LiveEvents sau care prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul în mod expres cu privire la clauzele specifice Site-ului prin bifarea opțiunii “Sunt de accord cu Termeni și Condițiile pentru Utilizatori”.
Cumpărător: Oricare Utilizator care își exprimă intenția de a obține bilete / abonamente pentru a avea acces la Evenimentele publicate de Organizator și efectuează o Comandă în acest sens în Rețeaua LiveEvents.
Comandă: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Cumpărător și Organizator prin care Cumpărătorul transmite Organizatorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bilete de pe Site.
Bilet: cod alfanumeric unic transpus în format grafic (cod de bare/ QR) livrat și stocat în format electronic sau tipărit și care îi asigură deținătorului accesul la evenimentul sau la serviciile descrise de Organizator.
Voucher de rezervare: numit și Voucher, este un document care atesta Cumpărătorului dreptul de a beneficia de un bilet în momentul preschimbarii unui voucher, în cadrul unui Eveniment, în termenii stabiliți de Organizator.
Cont: secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Utilizatorului / Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Utilizatorului/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, Bilete etc). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Comision de emitere bilete (Comision): reprezintă tariful perceput de LiveEvents pentru serviciile de intermediere. În schimbul cumpărării și livrării biletelor la evenimente prin intermediul platformei LiveEvents și poate fi diferit de la un eveniment la altul și poate fi procentual, fix sau mixt (%+ suma fixa).
Cost de livrare: reprezintă tariful perceput de LiveEvents de la Organizator pentru metoda de livrare a biletelor aleasă de Utilizator în momentul plasării unei Comenzi.
Cost metodă de plată: reprezintă tariful perceput de LiveEvents de la Organizator pentru metoda de plată aleasă de Utilizator în momentul plasării unei Comenzi.
Licență: Sub rezerva Termenilor și Condițiilor acceptate explicit prin utilizarea Serviciului și acordul dat la crearea contului și respectarea de către dumneavoastră a acestora, suntem de acord să vă oferim acces la utilizarea site-ului. Accesul dvs. la site este furnizat în conformitate cu licența gratuită, limitata, non-exclusiva, și revocabila oferită de către Flow Concept SRL.
3. Mod de funcționare
LiveEvents ca și platformă de ticketing (și nu de organizare evenimente) oferă servicii de intermediere a vânzării de bilete între Organizatori și Utilizatori, și nu deține biletele puse în vânzare pe Site și/sau prin Rețeaua LiveEvents. LiveEvents colectează contravaloarea biletelor în numele și pe seama Organizatorului și emite biletele în numele Organizatorului, contra unui comision de intermediere, conform înțelegerilor contractuale între părți.
Comenzile efectuate de Utilizatori pe Site sunt confirmate printr-un e-mail/SMS de confirmare primit după finalizarea comenzii pe emailul/numărul de telefon furnizat la creare contului de Utilizator în Site. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, Utilizatorul primește pe adresa de email / număr de telefon biletele cumpărate, în format electronic (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un email cu 4 atașamente).
Achiziția biletelor se va face în următoarele condiții:
a) LiveEvents oferă prin Serviciul LiveEvents pus la dispoziția organizatorilor de evenimente vânzarea de bilete pentru o plajă largă de evenimente Utilizatorilor înregistrați pe Site, în schimbul achitării acestor bilete.
b) Biletele comandate sau achitate prin intermediul Site-ului vor fi trimise prin metoda de livrare aleasă de Utilizatorul și se vor găsi și în secțiunea “Biletele Mele” din cadrul Site-ului.
c) Nu se vor vinde bilete persoanelor care nu au efectuat în prealabil o comandă de bilete la respectivul eveniment prin intermediul Site-ului.
d) Nu se vor vinde bilete persoanelor care nu fac dovada plății sau care nu şi-au trecut corect sau complet datele în formularul de înscriere pe Site.
f) LiveEvents își rezervă dreptul de a anula comenzile care nu conțin informații de identificare corecte pentru beneficiarii biletelor.
g) Locurile selectate devin rezervate în momentul confirmării plății dumneavoastră.
h) Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prețul biletelor fără un anunț public în prealabil.
Sumele afișate pe Site sunt sumele finale.
4. Prețul biletelor și comisioane aplicate
Când achiziționați bilete, de pe Site sau din Rețeaua LiveEvents, este afișată valoarea nominală a biletului (denumit “preț bilet” sau “cost bilet”). Acest preț este stabilit în mod arbitrar de Organizator și vom deconta suma integral către Organizator, fără nicio deducere.
Concomitent cu achiziția de bilete, de pe Site sau din Rețeaua LiveEvents, va fi calculat în mod automat valoarea comisionului pentru serviciile de intermediere pentru vânzarea de bilete (denumit “comision de emitere bilete” ). Comisionul de emitere bilete se calculează ca procent din valoarea nominală sau ca preț fix și este afișat separat de prețul biletelor încă din momentul selecției categoriei de bilete dorite și înainte de a plasa o comandă fermă de către Utilizator. Organizatorul pot alege în mod arbitrar cine va suporta comisionul de emitere bilete, fie Organizatorul, fie Utilizatorul, la nivel unei categorii de bilet.
Comisionul de emitere de bilete este un standard al platformelor de ticketing, întâlnit la majoritatea furnizorilor, care asigură veniturile necesare pentru prestarea unui serviciu de ticketing securizat și include cheltuieli generale cum ar fi comisioane de procesare a cardului de debit / credit, TVA, servicii de suport pentru clienți, gestionarea apelurilor, administrarea, dezvoltarea și mentenanță website-ului, costuri pentru server securizat, profit și câteva cafele pentru staff.
Anumiți Organizatori cu care colaborăm aleg să adauge anumite costuri aferente biletelor (ex. cost procesare plata, cost livrare, cost emitere bilet fizice etc dar fără a se limita la aceasta) peste valoarea nominală a acestora, așa ca în anumite situații veți plăti o sumă mai mare decat cea comunicată pe anumite canale media, atât pe Site cât și în punctele din Rețeaua LiveEvents. Suma finală de plata va fi întotdeauna afișată înainte ca Utilizatorul sa efectueze o comanda ferma.
5. Utilizarea biletelor
Accesul la evenimente se va face doar după validarea la intrare a codului QR de pe bilet, cu ajutorul aplicației pusa la dispozitie de LiveEvents sau portalului electronic de administrare al Serviciului LiveEvents. Sunt acceptate următoarele modalități de prezentare a codului QR în vederea validării:
biletul electronic primit prin e-mail și printat pe suport fizic
biletul electronic de pe telefonul mobil primit pe email
biletul electronic de pe telefonul mobil din secțiunea 'Biletele mele' de pe Site.
biletul tipărit
Este în datoria Utilizatorului de a se asigura de funcționarea terminalului mobil propriu şi de existența și validitatea biletului electronic, a accesului la internet, etc. Alternativ, dacă nu există posibilitatea prezentării cu biletul electronic, este de datoria Utilizatorului să printeze biletul electronic în întregime, astfel încât elementele de identificare să fie lizibile (cod QR, informații eveniment).
Prin achiziționarea de bilete prin Serviciul LiveEvents, Utilizatorii acceptă să respecte regulamentul de funcționare al locației unde se va desfășura evenimentul și/sau regulile de acces și desfășurare impuse de organizatorul de eveniment, așa cum sunt ele stabilite în mod arbitrar de organizator. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu permite accesul acelor persoane care nu respectă regulamentul de funcționare al locației unde se va desfășura evenimentul şi/sau regulile de acces și desfășurare prevăzute de organizator pentru desfășurarea evenimentului .
LiveEvents nu acordă niciun fel de despăgubire dacă accesul nu a fost permis din cauza încălcării oricărei prevederi al regulamentului de funcționare al locației unde se va desfășura evenimentul şi/sau al regulilor de acces și desfășurare a evenimentului stabilit de organizator pentru evenimentul respectiv.
6. Politica de retur
Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru Utilizatorii LiveEvents:
Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. i) din acest act normativ.
Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.
LiveEvents ca și companie de ticketing (și nu de organizare evenimente) care prestează servicii de intermediere vânzare bilete în numele și pe seama Organizatorilor, nu deține biletele puse în vânzare, nu poate fi făcută responsabilă pentru returnarea banilor pe biletele cumpărate și nu este obligată în niciun fel să returneze banii pentru biletele cumpărate.
Pe cale de consecință, întreaga răspundere față de Utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine Organizatorului. Acesta își asumă integral răspunderea față de Utilizatori pentru eventualele întârzieri, amânări, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul Site-ului și/sau Rețeaua LiveEvents, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau în alte condiții decât cele comunicate public de Organizator sau cele prevăzute de legislația în materie, precum și pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate în organizarea lor sau de autorități.
Astfel, politică de retur ce va fi aplicată pentru biletele vândute prin Site și/sau Rețeaua LiveEvents va fi cea a Organizatorului.
De ce nu îmi este returnat comisionul de emitere bilete?
Achiziţionarea de servicii de intermediere pentru vânzarea de bilete, concomitent cu achiziția de bilete prin intermediul Site-ului și/sau Rețeaua LiveEvents de către Utilizatori, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat. Costul de emitere bilete este afișat separat de contravaloarea biletelor încă din momentul selecției categoriei de bilete dorite și înainte de a plasa și a achita o comandă.
Utilizatorul este de acord în mod expres cu începerea executarii serviciilor de intermediere la plasarea unei comenzi ferme. Utilizatorul declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către LiveEvents.
Astfel, în momentul în care ați plasat o comandă și ați achitat biletele, dumneavoastră, în calitate de Utilizator, ați consumat și ați beneficiat în întregime de acest serviciu de intermediere, distinct de bilete achiziționate, drept urmare ați achitat un comision pentru serviciul prestat de firma noastră.
Prețul serviciilor de intermediere nu se returnează, indiferent dacă solicitați retur sau evenimentul se amână / anulează, dat fiind că acest serviciu a fost finalizat cu succes la momentul achizitiei biletului și nu este condiționat de desfășurarea efectivă a evenimentului.
Refuz de plată (chargeback)
În cazul inițierii unui refuz de plată (chargeback) pentru o comandă plasată pe Site și/sau în Rețeaua LiveEvents, Utilizatorul declară și înțelege că prin finalizarea comenzii își va pierde dreptul de a primi suma disputată pentru contravaloarea comisionului de emitere bilete și/sau pretul pentru metodele de plată și/sau livrare.
Evenimente anulate / amanate
În cazul nefericit al anulării / amânării unui eveniment, banii se vor returna numai conform voinței Organizatorului. Dacă părțile nu convin altfel în scris, returnarea banilor revine în mod exclusiv Organizatorului.
Sumele încasate aferente biletelor vândute sunt decontate la intervale precise în conturile Organizatorilor, conform înțelegerilor contractuale avute cu aceștia. Prin urmare, în cazul anulării unui eveniment, LiveEvents va depune toate eforturile pentru a determina Organizatorii să returneze banii Utilizatorilor, neputând să utilizeze alte căi exceptând căile legale, și nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi Utilizatorul în lipsa unei înţelegeri prealabile cu Organizatorul. Orice acțiuni legale inițiate de către Utilizatori vor fi luate asupra Organizatorului, nu asupra distribuitorului, în speță, LiveEvents.
Numai în cazul în care Organizatorul și LiveEvents au convenit în scris returnarea contravalorii biletelor de către LiveEvents, returul se face cel mai devreme după 7 zile după anunțul oficial de anulare a evenimentului. LiveEvents va emite un comunicat prin canalele de comunicare specifice prin care va anunța Utilizatorii despre metodele specifice de retur ale biletelor și metodele de rambursare ale contravalorii biletelor în funcție de metoda de plată aleasă de Utilizator în momentul achiziției biletelor. În cazul în care Organizatorul nu returnează sumele aferente comenzilor solicitate pentru returnare către LiveEvents, LiveEvents nu va putea efectua plățile către Utilizatori.
După returnare, biletele respective sunt invalidate automat. Biletele deteriorate sau care nu au fost achiziționate prin intermediul Site-ului și/sau Rețeaua LiveEvents nu vor fi acceptate pentru retur și rambursare a contravalorii acestora.
Pentru a înlătura orice îndoială, LiveEvents şi Organizatorul precizează că nu va fi returnat decât contravaloarea biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxa de rezervare, dacă e cazul etc).
Returnarea contravalorii biletelor
Numai dacă Organizatorul este de acord cu returul biletelor în urma solicitării scrise primite pe adresa de contact, rambursarea contravalorii biletelor se va face în funcție de modalitatea de plată cu care s-au achiziționat biletele:
dacă biletele au fost achiziționate cu plata prin card sau Paypal rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua automat în contul din care s-a făcut plata inițială; Procesatorul de plăți cu care lucrează LiveEvents, poate returna automat doar comenzile făcute cu maxim 6 luni înainte, în caz contrar va trebui să ne oferiți pe emailul de suport un IBAN din România în care se vor transfera banii. LiveEvents nu va returna contravaloarea biletelor în conturi înregistrate la bănci din alte țări sau în conturi de Revolut.
dacă biletele au fost achiziționate cu plata prin OP sau de la unul din Partenerii Autorizați din Rețeaua LiveEvents, rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va face doar într-un cont bancar în lei (titular de cont fiind persoana fizica) comunicat pe emailul de suport. Partenerii Autorizați din Rețeaua LiveEvents nu au obligația returnării sumelor achitate de Utilizator. LiveEvents nu va returna contravaloarea biletelor în conturi înregistrate la bănci din alte țări sau în conturi de Revolut.
Modificări, anulări, returnări, deficiențe organizatorice
LiveEvents nu își asumă răspunderea pentru eventualele întârzieri, amânări, anulări sau deficiențe de organizare ale evenimentului pentru care au fost cumpărate biletele sau pentru restricționări impuse de Organizator sau de instituții ale statului (privind numărul de bilete ce pot fi cumpărate de o persoana sau persoane individuale supuse unor restricționări legale, alte restricționări), cumpărătorii trebuind să se adreseze Organizatorului pentru informații suplimentare.
LiveEvents nu răspunde pentru nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi Organizatorului.
Organizatorul are dreptul să modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice organizatorului.
În cazul anulării, amânării sau modificărilor majore de program sau distribuție, LiveEvents își rezerva dreptul de a informa cumpărătorii de bilete în legătură cu aceste modificări. Această informare este un serviciu voluntar al LiveEvents și se poate realiza prin poștă sau pe cale electronică, prin e-mail, sms, social media sau pe Site.
În caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumpărător este obligat să notifice acest fapt către Organizator, în vederea înlocuirii biletelor. În cazul în care utilizatorul nu procedează la notificarea organizatorului în timp util, Organizatorul sau LiveEvents nu își asumă nicio răspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumpărătorului inițial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.
Sub nicio formă biletele nu se mai pot returna după ce evenimentul a avut loc.
7. Serviciul de Relații cu clienții
LiveTickets asigura serviciul de relații cu clienții în intervalul programului de lucru, L-V 11.00 - 19.00.
Nu ezitați sa ne contactați și în afara programului de lucru, vom încerca sa va oferim suport cat mai rapid cu putință.
Cererile ferme de suport se realizează doar pe email, fiind alocat un număr de înregistrare în sistemul folosit pentru serviciul cu clienții, pentru a putea urmări discuțiile și a putea rezolva cat mai rapid cererea înregistrată. Formularea unui răspuns poate dura pana la 48h în funcție de complexitatea cererii.
8. Modalități de plată
Pentru cumpărarea de bilete, Serviciul LiveEvents acceptă următoarele modalități de plată:
a) Plata cu cardul bancar
Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către MobilPay (SC Netopia SRL) sau de Stripe (Stripe Payments UK Ltd), partenerii LiveEvents în procesarea acestor plăți. Comunicația între client și procesatorul de plăți se face pe o pagina de plată prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informațiile dumneavoastră financiare vor fi prelucrate exclusiv de către procesatorul de plăți.
b) Plata cu 1 Click
”Plata cu 1 click” este cel mai rapid mod de a plăti cu cardul bancar atunci când Utilizatorul comandă bilete pe Site. Utilizatorul poate activa opțiunea înainte sau după ce plasează o comandă și data viitoare când plasează o comandă, plătește printr-un simplu click, 100% în siguranță, fără sa mai introducă datele cardului de plata deja salvat.
Atunci când activezi ”Plata cu 1 click”, asociem cardului tău un cod numeric criptat (Token), prin intermediul căruia tranzacțiile se desfășoară în condiții de maximă siguranță. Introducând datele de card Utilizatorul confirmă că a fost anterior informat și a acceptat Termenii și Condițiile de Utilizatori.
Datele cardului tău nu sunt disponibile în nici un moment pentru LiveEvents și nu sunt înregistrate sau stocate pe serverele LiveEvents, ci doar de către instituția de autorizare a tranzacțiilor.
Utilizatorul poate introduce datele mai multor carduri de plată pe care le deține, pentru care se poate activa opțiunea de Plată cu 1 Click, fiind asociat câte un Token pentru fiecare card de plată. De asemenea, Utilizatorul poate oricând șterge orice card sau Token din secțiunea Contul meu, dezactivând astfel serviciul.
În anumite cazuri, pentru menținerea securității, la înregistrarea Comenzii, Utilizatorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate. Pentru motive de securitate Utilizatorul este sfătuit sa nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
c) Plata prin SMS
Dacă sunt abonați sau dețin o cartelă a unui serviciu de telefonie mobilă din România, Utilizatorii pot alege sa plătească biletele pe factura lunara, sau, respectiv, contravaloarea biletelor să fie dedusă din creditul de pe cartelă. Suma de plată se calculează în euro folosind cursul BNR din ziua efectuării comenzii și include un comision de procesare, listat separat în sumarul de plată. Sumele de plată pentru bilete se vor regăsi pe factură lunară pentru serviciile de telefonie mobilă. Aceste sume sunt exprimate în euro, iar ele vor putea fi achitate în lei, la cursul de schimb BNR din ziua facturării. Pentru plățile efectuate de pe cartele, TVA-ul aferent biletelor achiziționate nu va fi dedus din TVA-ul plătit la reîncărcarea creditului. Suma maximă per tranzacție este de 20 euro; suplimentar, există un plafon de 100 de euro pentru plățile totale efectuate într-o lună.
d) Transfer bancar (OP) / depunere de numerar la orice casierie bancară
După ce ați plasat comanda online, veți primi automat un e-mail cu datele necesare efectuării plății. Puteți achita comanda prin internet banking sau depunere de numerar la casieria băncii.
În momentul efectuării plații este foarte important să introduceți codul de referință primit pe email în câmpul de "detalii plată" pentru confirmarea automată a plății. Dacă nu introduceți codul de referință, confirmarea plății va trebuie verificată manual și vor apărea întârzieri între 48 si 72h. După încasarea comenzii, biletele dvs. sunt livrate prin metoda aleasă.
Biletele sunt rezervate timp de 24h. Dacă în acest timp plata nu este efectuată, comanda se anulează automat și biletele sunt puse din nou spre vânzare.
Suma de plată include un comision de procesare, listat separat în sumarul de plată.
e) Plata cash în rețeaua de terminale self-service SelfPay / oficiile poștale ale Poștei Române
După ce ați plasat comanda online, veți primi automat un e-mail cu datele necesare efectuării plații. În momentul efectuării plații, biletele vor fi emise de LiveEvents și trimise pe adresa de email asociată contului de utilizator. Plata trebuie făcută in maximum 24 de ore de la plasarea comenzii, în caz contrar comanda este anulată automat iar biletele sunt repuse în vânzare.
Peste 4000 de terminale de plata sunt disponibile la nivel național. Găsește aici cea mai apropiată stație SelfPay - https://selfpay.ro/localizare/
Peste 5500 de oficii poștale sunt disponibile la nivel național. Vezi aici lista de oficii - https://www.posta-romana.ro/gaseste-oficiu-postal.html
Suma de plată include un comision de procesare, listat separat în sumarul de plată.
g) Plata prin PayPal
Suma de plată se calculează în euro folosind cursul Paypal din ziua efectuării comenzii și include comision de procesare de pana la 5% adăugat peste prețul biletului, listat separat în sumarul de plată înainte să apăsați “Pay now” / “Plătește acum” în platforma Paypal.
h) Plata prin ramburs
Livrarea se face prin curier rapid. Toate comenzile efectuate în cursul zilei până în ora 15:00 vor fi predate firmei de curierat Fan Courier în aceeași zi, livrarea efectuându-se în termen de 1-2 zile lucrătoare, excepție făcând zilele libere legale sau condiții meteorologice extreme. După predarea plicului către firma de curierat cumpărătorul primește înștiințare pe adresa de email introdusă în momentul lansării comenzii, cu numărul de expediție (AWB) alocat de sistemul firmei de curierat.
Costul de transport este suportata exclusiv de cumpărător, în urma alegerii personale a acestei modalități de livrare și de plată și este listată separat în sumarul de plată.
Dacă ați comandat bilete prin curier și în termen de 7 zile de la plasarea comenzii ați refuzat primirea sau curierul nu a reușit sa dea de dumneavoastră sau LiveEvents v-a contactat telefonic și nu ați răspuns atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și biletele rezervate vor fi puse la vânzare.
9. Plăți și facturare
Biletele comandate pot fi plătite cu metodele de plata pusă la dispoziție de Organizator. Comanda, implicit biletul/biletele, poate fi considerată validă numai după ce plata integrală a fost efectuată și recepționată.
Conform OUG 28/1999, articolul 2, litera F, pentru activitățile pentru care încasările se realizează pe baza de bonuri cu valoare fixă tipărite conform legii - bilete de acces la spectacole și altele similare - nu se eliberează bon fiscal.
Pentru comenzile efectuate în numele unei entități juridice se pot emite facturi fiscale pentru contravaloarea biletelor în urma unei solicitări scrise pe adresa support@livetickets.ro / support@yellowtickets.ro. Solicitarea trebuie să conțină toate datele complete și corecte: numărul de comandă și datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, delegat). Factura nu este emisă de LiveEvents, ci de către organizatorul evenimentului în numele căruia noi vindem bilete. Primirea facturii poate dura de la câteva zile la o lună sau chiar mai mult, în funcție de timpul de răspuns al organizatorului.
Pentru fiecare comanda unde comsionul de emitere bilete este adaugat peste contravaloarea biletelor, LiveEvents va emite către Utilizator o factură de comision cu datele pe care dvs le-ați furnizat în momentul creării contului de Utilizator. Dacă ați selectat opțiunea de logare cu Facebook sau Google în momentul creării contului de Utilizator, Site-ul va prelua automat numele folosit de Utilizator în Facebook sau Google. În acest sens, este responsabilitatea Utilizatorului să schimbe datele contului de Utilizator cu datele reale de identificare fiscală în vederea emiterii corecte a facturii de comision. Furnizarea de informații false și utilizarea acestora în cadrul Site-ului sau Rețelei LiveEvents va fi raportată autorităților competente și Utilizatorul va suporta consecințele legilor în vigoare.
10. Prelucrarea de date cu caracter personal
LiveEvents prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal cu respectarea strictă a prevederilor legale în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestora și cu Politica de Confidențialitate și Politica de Cookie-uri, care sunt parte integrantă din acest set de Termeni și Condiții. Vă rugăm să accesați aceste documente pentru informații complete în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către LiveEvents și cu modul în care vă puteți exercita drepturile cu privire la protecția datelor dumneavoastră.
LiveEvents vă poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este de fidelizare a clienților. Dacă nu doriți să mai primiți aceste informări, vă puteți dezabona de la newsletter utilizand linkul Dezabonare din email sau puteți să ne scrieți la data@livetickets.ro pentru a va anonimiza datele pe LiveEvents.
11. Proprietate Intelectuală
Materialele şi informațiile accesibile prin intermediul Site-ului, conținutul şi elementele de grafică ale Site-ului, inclusiv dar fără a se limita la acestea, tot conținutul în format text, precum şi sursele tehnice ale tuturor serviciilor şi facilităților prezente şi viitoare, cu excepția cazului când este menționat expres un alt proprietar, sursele paginilor dar şi orice alt material, transmis sub orice formă de şi către Utilizatori (prin vizualizare directă pe site, prin newsletter etc,) aparțin LiveEvents şi partenerilor săi şi reprezintă conținutul Site-ului.
Conținutul Site-ului, indiferent de zona în care se află în site şi indiferent de tip, poate fi utilizat exclusiv în uz personal. Orice utilizare de conținut de către terțe persoane în alte scopuri decât cel personal, se poate face numai cu acordul scris, expres şi prealabil al LiveEvents. Astfel este interzisă copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vânzarea, distribuția parțială, integrală sau modificată a conținutului acestui site sau a oricărei părți a acestuia efectuate în alte scopuri decât cel personal, cu următoarele excepții:
este permisă reproducerea (pe site-uri noncomerciale, forumuri, articole din presă etc.) unor mici fragmente din articolele publicate (max. 2 paragrafe). Specificarea sursei informațiilor preluate este obligatorie, sub următoarea formă: (Sursă: LiveEvents)
sunt permise link-urile către Site, iar specificarea sursei informațiilor se va face după fiecare link sau în finalul articolului, după cum urmează: 'Informații furnizate prin amabilitatea LiveEvents'.
LiveEvents își rezervă dreptul de a acționa în instanță orice persoană şi /sau entitate care încalcă în orice mod prevederile de mai sus. Cererile de utilizare a conținutului site-ului în orice scop altul decât cel personal pot fi făcute la adresa de e-mail: support@livetickets.ro. Orice persoană care expediază în orice mod informații ori materiale către site îşi asumă obligația de a nu prejudicia în nici un mod drepturile de autor pe care o terţă persoană le-ar putea invocă în legătură cu materialele şi informațiile transmise în orice mod către site, iar persoanele care expediază în orice mod informații ori materiale înțeleg şi acceptă că încălcarea în orice mod a acestei obligații nu poate angaja în nici un mod răspunderea LiveEvents, ci numai răspunderea persoanelor respective.
12. Condiții specifice
10.1 Traficul de date asociat utilizării Site-ului se taxează conform planului tarifar al operatorului de telefonie mobilă al Utilizatorului.
10.2 LiveTickets poate limita în timp real numărul de bilete disponibile la un anumit eveniment atunci când cererea (globală sau locală) este foarte mare pentru a proteja platforma de supraîncărcare si a va asigura o experienta de cumparare cat mai placuta. Pe măsură ce traficul scade, biletele se vor repune in vanzare, treptat. Aceste practici sunt comune așa că uneori s-ar putea sa observați tarife pe cale de epuizare urmand ca în scurt timp alte bilete să apară la vanzare.
13. Limitarea răspunderii
LiveEvents nu răspunde sub nicio formă, în nicio măsură şi nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul.
LiveEvents nu este responsabilă pentru niciun fel de eroare şi/sau fraudă decurgând din, sau în legătură cu acest serviciu. Totuși, deși serviciile de plată sunt oferite şi dirijate în totalitate şi în mod independent de către furnizorii noștri, LiveEvents va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori şi/sau fraude.
LiveEvents nu îşi asumă obligația şi nu garantează implicit sau expres, pentru conținutul oferit de partenerii săi sau de Utilizatorii Site-ului. LiveEvents va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratețea şi încrederea în Site şi va încerca să corecteze erorile şi omisiunile cât mai repede posibil. Cu toate acestea, LiveEvents nu este responsabilă pentru inadvertențe, erori sau omisiuni în cadrul informațiilor furnizate de Utilizatori.
În mod expres, Utilizatorii Site-ului sunt de acord să exonereze de răspundere pe LiveEvents pentru orice acțiune judiciară sau extrajudiciară, care provine că urmare a utilizării incorecte sau frauduloase a Site-ului.
În cazul apariției unui caz de forţă majoră, LiveEvents şi/sau operatorii, directorii, angajații, sucursalele, filialele și reprezentanții săi, sunt exonerați total de răspundere. Cazurile de forţă majoră includ, dar nu se limitează la, erori de funcționare ale echipamentului tehnic al LiveEvents, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, greva, război etc.
Utilizatorii renunță la cereri, pretenții, acțiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri (incluzând, fără nici un fel de limitare, onorariile avocaţilor), cheltuieli, judecați, decizii, amenzi, regularizări sau alte obligații rezultate sau relaţionate cu orice altă acțiune a Utilizatorului în legătură cu utilizarea Serviciului LiveEvents sau orice alt aspect relaţionat Serviciului LiveEvents.
14. Modificarea Termenilor şi Condițiilor
LiveEvents are dreptul de a modifica unilateral, în orice moment, Termenii şi Condițiile pentru Utilizatori, precum și orice alte politici relevante. Utilizarea Site-ului în orice fel sau a Serviciului LiveEvents, ulterior modificării Termenilor și Condițiilor, reprezintă acceptul Utilizatorului cu privire la modificările efectuate. Termenii și Condițiile modificate vor fi aplicabile oricărei comenzi/tranzacții, începând cu ziua modificării acestora.
15. Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile şi obligaţiile Utilizatorilor şi ale LiveEvents, prevăzute de Termeni şi Condiţii pentru Utilizatori, precum şi toate efectele juridice pe care le produc Termenii şi Condiţiile vor fi interpretate în conformitate cu şi guvernate de legea română în vigoare.
Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii şi Condiţiile va fi soluţionat pe cale amiabilă. În caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluţionat de către instanţa judecătorească română competentă aflată în rază teritorială a municipiului Bucureşti.