Întrebări legate de facturare / comenzi / bilete 


1. Cum procedez pentru emiterea unei facturi?

Te rugăm să ne trimiți un email pe support@livetickets.ro care să conțină numărul comenzii (comenzile plasate se găsesc aici) și datele de facturare. 

LiveTickets prin Serviciul LiveEvents este un intermediar între organizatorii de evenimente şi spectacole şi cumpărătorii de bilete şi nu deţine biletele puse în vânzare. Factură fiscală nu este emisă de LiveTickets, ci de către organizatorul evenimentului în numele căruia noi vindem bilete. Menționăm că depunem tot efortul că factură să fie emisă de organizator în cel mai scurt timp, dar primirea facturii poate dura de la câteva zile la o luna sau chiar mai mult.

2. Unde găsesc comenzile plasate?

Comenzile plasate se găsesc în secțiunea Comenzile mele.

3. De ce apare anulată comandă mea?

Din momentul în care ai selectat numărul de bilete dorite și le-ai adăugat în coș, ai la dispoziție 20 minute pentru a efectua o plata cu succes. 

În cazul în care plata la prima încercare de plata nu a fost îndeplinită cu succes, ai posibilitatea din pagină de comandă să reîncerci plata, utilizând altă metodă de plată. 

În cazul în care plata nu a fost efectuată cu succes în intervalul de 20 min,  comandă se anulează automat și biletele rezervate sunt realocate pentru vânzare.  

 

4. Cum primesc biletul achiziționat?

În momentul în care comandă platasa a fost confirmată, vei primi automat:

- Biletul tău de tip eTicket pe adresa de e-mail pe care este creat contul tău (dacă ai ales să te conectezi cu Facebook vei primi biletele pe adresa de email cu care te loghezi în Facebook.).

- Biletul electronic în secțiunea 'Biletele Mele'  https://www.livetickets.ro/account/my-tickets din meniul website-ului.

În cazul în care nu mai ai acces la adresa de email unde au sosit biletele, poți trimite bilete achitionate către o altă adresa utilizând opțiunea “Trimite email” din secțiunea Biletele mele sau poti schimba adresa de email asociata contului din "Profilul meu"
 

5. Biletul meu este pe alt nume. Este o problemă?

Numele de pe bilet se poate edita din secțiunea Biletele Mele. În anumite situații, organizatorul poate bloca această opțiune de editere și va fi necesar să contactezi direct organizator pentru a primi acceptul de schimbare a numelui de pe bilet. 

 

6. Ce se întâmplă dacă am șters din greșeală sau am pierdut e-mail-ul care conține biletele?

Toate biletele tale sunt disponibile permanent, după ce te loghezi, în secțiunea 'Biletele mele'  de pe site si ai posibilitatea să le trimiți din nou pe email. 

 

7. Ce este secțiunea 'Biletele mele'?

Este secțiunea contului tău în care poți găși istoricul biletelor tale, poți edita numele de pe biletele comandate și le poți trimite către alte persoane, prin introducerea adresei de email.

 

Întrebări legate de evenimente


1. Evenimentul la care am cumpărat bilete s-a anulat. Cum îmi recuperez banii?

LiveEvents că și companie de ticketing (și nu de organizare evenimente) care colectează contravaloarea biletelor în numele organizatorilor terți, nu deține biletele puse în vânzare, nu poate fi făcut responsabil pentru returnarea banilor pe biletele cumpărate și nu este obligată în niciun fel să returneze banii pentru biletele cumpărate. LiveEvents va face, însă, toate eforturile pentru a determina organizatorii de bilete în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preț pentru biletele achiziționate de cumpărători.  Pe cale de consecință, întreaga răspundere față de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Poți consulta politică de retur aplicată de LiveEvents aici: https://www.livetickets.ro/help/politică-de-retur 

In situatia in care organizatorul permite rambursarea sumele achitate pentru contravaloarea biletelor, te rugăm să ne trimiți un email pe support@livetickets.ro care să conțină cererea de rambursare si numărul comenzii (numarul comenzile plasate se găsesc aici). Daca plata a fost facuta prin transfer bancar, va rugam sa ne mentionati contul IBAN de unde s-a facut plata. 

Pentru biletele achizitionate cu plata prin card rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua automat în contul din care s-a facut plata initiala in termen de maxim 14 zile lucratoare. De obicei dureaza maxim 1-4 zile lucratoare in functie de banca emitenta a cardului. 

Pentru biletele achizitionate cu plata prin transfer bancar rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua manual  in termen de maxim 14 zile de catre un operator LiveTickets in contul IBAN indicat la transmiterea cerererii de refund. 

Anumite evenimente de pe site au comisionul (indiferent de natura sa) adaugat peste valoarea nominala a biletului (pretul biletului). LiveEvents va putea returna in caz de anulare a comenzii doar pretul biletului nu si comisioanele aferente platii. Comisioanele sunt nereturnabile, indiferent dacă solicitați retur sau dacă evenimentul se anulează.Comisioanele sunt afisate pe tot parcursul procesului de checkout, niciun comision nu este adaugat fara a fi afisat, inafara de cele care apar pe site in toti pasii de cumparare si de navigare.

 

2. Nu mai pot ajunge la eveniment, ce fac?

Fiecare organizator care vinde bilete prin intermediul Serviciului LiveEvents își stabilește politică de retur. În cazul în care un organizator permite returnarea biletelor, te rugăm să ne trimiți un email către support@livetickets.ro care să conțină numărul comenzii pentru care dorești retur. 
 

3. Cum se face validarea biletului la eveniment?

Validarea biletelor se va face la intrarea  unde are loc evenimentul, prin scanarea codului QR de pe bilet. Pentru a avea acces la eveniment este necesar să prezinți la intrare una din următoarele variante de bilet:

  • biletul electronic - de pe smartphone, îl poți salva în librăria de poze sau click pe 'Biletele mele' când eșți conectat pe www.livetickets.ro
  • biletul printat - de pe e-mail

Codul QR al biletului poate fi prezentat pe orice tip de suport, atâta timp cât este identificabil. Iți recomandăm însă să economiseșți hârtia și să îl prezinți direct de pe telefonul mobil. LiveTickets și-a luat angajamentul de a fi complet eco-friendly și nu folosește bilete de hârtie.

 

Întrebări legate de cont


1. Cum îmi pot face cont pe Site?

Pentru a-ți crea cont pe LiveTickets, trebuie să apeși pe butonul "Creeză-ți cont" din meniu. În fereastră care se va deschide te poți conecta rapid cu contul tău de Facebook / Google. Că alternativă, îți poți crea cont pe bază de adresa de e-mail și o parolă.

 

2. De ce am nevoie de cont?

Contul este necesar, în primul rând, pentru a putea cumpără bilete. Îți respectăm intimitatea și îți garantăm că datele tale personale nu vor fi vândute sau transferate sub nicio formă către alte entități. Contul îți este folositor pentru a vizualiza biletele cumpărate, pentru a putea edita numele de pe bilete sau pentru a le putea trimite către alte persoane.

 

3. Ce pot face dacă am uitat parolă?

În cazul în care ai uitat parolă, o poți recupera pe adresa de e-mail a contului tău apăsând pe butonul 'Ai uitat parolă?' din formularul de login.

 

4. Cum îmi schimb adresa de email / numărul de telefon asociate contului LiveTickets? 

Poți edita aceste informații utilizând opțiunea Editează profil

 

Întrebări legate de plată 


1. Cum pot plăti?

Poți consulta aici - https://www.livetickets.ro/help/metode-de-plata-și-livrare - metodele de plata disponibile prin Serviciul LiveEvents. 

Atenție: Nu toate metodele de plată sunt disponibile la evenimentele listate pe Site. Fiecare organizator care vinde bilete pe Site poate alege metodele de plată și livrare disponibile la evenimentul listat. 

 

2. Plata se face în siguranță?

Plata online se face în deplină siguranță, prin intermediul procesatorilor de plătit acreditați MobilPay (Sc Netopia Srl) și/sau EuPlatesc (Sc Euro Payment Services Srl) utilizând cele mai moderne standarde de securitate PCI DSS.  Că masură de extra securitate, toate operațiunile se desfășoară în sistem 3D Secure, un mediu sigur, certificat VISA și MasterCard, care protejează confidențialitatea datelor.

 

3. Ce este codul 3D Secure? 

3D Secure a apărut că răspuns la necesitatea dezvoltării unor mijloace prin care să se verifice dacă persoană care face o plata pe Internet este chiar dețînătorul real al cardului. 

La fiecare tranzacție efectuată online, primești o parolă unică și dinamică pe telefonul mobil. Această este valabilă doar 10 minute iar tu ești sigur că doar tu folosești cardul.

Parolă unică trimisă prin sms îți asigura încredere deplină în această modalitate de a cumpără bunuri și servicii de pe Internet, eliminându-se riscul fraudei realizate prin copierea informațiilor de plată sau prin generarea aleatoare de numere de carduri și utilizarea lor ulterioară pe Internet.

Dacă nu ai primit parolă 3D Secure pe telefonul tău, trebuie să actualizezi numărul de telefon asociat contului tău bancar contactând banca emitentă a cardului.

 

4. Ce se întâmplă dacă plata eșuează?

Dacă plata nu se efectuează cu succes, comandă rămâne valabilă încă 20 minute, perioada în care puteți reîncerca plata utilizând altă metodă de plata. 

După cele 20 minute, comandă se va anula automat și biletele rezervate se vor realoca pentru vânzare. În acest caz, va fi necesar să plasați o comandă nouă pentru a putea achiziționa bilete. 

 

5. Cum pot cumpăra bilete?

Urmărind pașii de aici: https://www.livetickets.ro/help/cum-comand-bilete 

 

6. Ce este taxa de utilizare serviciu?

Taxa de utilizare serviciu este costul utlizării platformei LiveTickets. În funcție de decizia organizatorului, această taxă poate fi inclusă în valoarea biletului sau transferată către client.

 

7. Cum verific faptul că valoarea facturii Vodafone sau Orange a fost ajustată în cazul unei anulări?

Valoarea tranzacției anulate va fi regăsită pe factură operatorului de telefonie. În cazul în care anularea s-a făcut după dată la care primeșți factură, ajustarea se va regăși pe următoarea factură.

 

Alte întrebări


Sunt organizator. Cum pot să vând bilete prin LiveTickets?

Trimite un email la support@livetickets.ro și te contactăm înapoi în cel mai scurt timp. Poți consulta oferta de servicii: www.livetickets.ro/vinde-bilete 
 

Răspunsul la întrebarea mea nu se află aici. Cum vă pot contacta?

Ne poți trimite întrebările tale pe adresa support@livetickets.ro (timp de răspuns: 1 zi lucrătoare)